Nyheter

Hej solstrålar!
Har ni hört nyheterna? Det har kommit en liten Mio till världen i fredags och Göteborg bli vår hemstad till hösten. Nyheten om Olle hittar ni här. Grattis Marlene och Anders till ert första kärleksbarn, nyheten som vi fick tidigt på lördagsmorgon gjorde oss så glada så glada så glada. Längtar tills vi får se den stiliga pojken och ge er varma kramar. Vi har haft en solig helg här i Dalarna. Fast kalla vindar. Vi har haft besök här i helgen. Min älskade pappa kom i fredags. Det blev en mysig middag på restaurang Banken och sedan bowling. I lördags innan pappa åkte norröver tog vi en god lunch på fiket Piacetto. Blev en fantastisk god middag igårkväll, basilika färsbiffar med rotfruktsgratäng och en toppen film Marley and me, var längesen jag blev så berörd och glad av en film. Idag kom ännu ett till besök. Min älskade mamma och hennes sambo Rolf, vi bjöd på blåbärspaj, hemmagjord vaniljsås och kungligt bröllopskaffe från Classic. Blev en promenad och sedan lunch på China Thai innan dom rullade mot Hälsingland. I morgon är det ingen vanlig dag, jag börjar min utbildning. I sommar kommer ju jag arbeta med försäkring och i morgon blir det utbildning på programmet jag kommer att arbeta i. Ska bli så roligt och spännande.
Nej nu är det dags att läsa nya Lantliv, älskar den tidningen. Måste få lite inspiration som vi ska köpa en bostadsrätt i Göteborg. Så kul.
Fint omslag på gulliga Freja.
Vi hörs vänner

Kommentarer
Postat av: ph

läste om olle idag! kul med götet! när bär det av? (: hoppas allt är bra med er och att din utbildning går fint! himla trevligt att ses förra helgen, trots att det bara var för ett litet tag. puss & kram

2010-05-09 @ 23:16:57
URL: http://karinjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0