Kärleksresa till Oman

På denna vita strand kommer jag och guldhjärtat gå hand i hand och vara lika kärleksfulla som min storebror Tobias och min svägerska Carolin är på bilden.
Denna helg har varit helt fantastisk och händelserik. Helgen har tillbringats i min hemby Ljusdal i Hälsingland. Helgen kunde inte startat bättre. Fick ett besked om min framtid som gjorde mig överlycklig. Jag fick jobbet som jag ville ha, tjoho. Kvällen tillbringades tillsammans med familjen framför brasan och OS med min varma familj. Lördagen startade med att åka till Järvsöbacken med familjen som var helt fantastiskt underbart. Perfekt före för utförsåkning och den friska luften gjorde susen. Sedan var det husvisning och sedan en skotertur över det vanliga. Vi åkte skoter på isen och när vi hade åkt en bit märker vi att vi åker på vatten. Det fanns ingen återvändo, det var bara att gasa för glatta livet. Stackars guldhjärtat som knappt har kört skoter fick börja sin tur på detta vis. Tur som var gick det bra, men jag fick nog och gick hem resten av biten :). Jag har myst med världens bästa mormor och morfar. Hälsat på hos gammelmorbror Nennen och katten Tiger. Sen har vi nämligen bokat en resa till Oman. Det ska bli så fantastiskt skönt och mysigt. Det blir en vecka i solen med mitt guldhjärta i paradiset. Längtar så otroligt mycket och det är väldigt nära :).

Kommentarer
Postat av: Anna MElin

Grattis till jobbet, gud vad kul!

VArt är det någonstans och vad ska du jobba med?

Vad härligt med en utlandssemester, nu blir jag avis=)

Stor kram till dig!

2010-03-01 @ 17:40:52
Postat av: ph

grattis till jobbet therese! vad kul (: vad är det för jobb? puss!

2010-03-01 @ 21:23:12
URL: http://karinjosephine.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis till jobbet, va roligt:-)

Underbart med semester, vill åka bort igen!



Kram

2010-03-02 @ 11:31:43
Postat av: Cathrine

Grattis till jobbet gumman! Vad glad jag blir! Kul!! Åh, jag längtar så tills vi åker, kan bara tänka mig hur mycket ni längtar. =) Vi ses om typ en timme. =) Kramar!

2010-03-02 @ 18:25:43
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till jobbet vännen :) o en resa. fan va alla ska resa. jag vill ockå !!!! hoppas vi ses snart. kram påle.

2010-03-04 @ 13:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0