Nya äventyr.

I fredags var det min sista dag som värdinna på Försäkringsbolaget och nu väntar nya äventyr. Det börjar med en resa, som ni säkert vet till Oman med guldhjärtat. En resa med sol, värme, dopp i det blå, vila, njutning, kärlek och ja ni vet sådant som får en att må fint. När jag kommer hem börjar mitt liv som student. Jag ska nämligen studera matematik och förmodligen vid sidan om plugget ska jag arbeta extra åt ett bemanningsföretag och försäkringsbolaget. Sedan i maj ska jag prova på någonting helt nytt för mig, nämligen ska jag lära mig försäkring. Jag har fått sommarvik på Försäkringsbolaget. Så roligt att få prova på något nytt och få mer erfarenhet. Livet bygger mycket på upplevelser och erfarenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0