Lite Ögongodis Från Oman

Vi har varit i paradiset och haft det helt magiskt.
Vi kan varmt rekommendera Oman. 5-stjärnigt hotell vid den vita stranden, inte ett moln under hela veckan, 33 grader i luften, 27 grader i havet, 26 i poolen, god mat, trevliga människor, delfiner i havet, åk om du vill ha sol, bad, njuta och vila upp dig. Passa på inom dom närmaste åren. I dags läget finns det bara tre hotell i Oman, men om några år kommer det troligtvis vara många många fler. Njut av Oman.
Mer bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Ulrika Borg

JäTtEfInA bIlDeR!!! Blir lite avundfrisk nu. =))

KrAmAr Ulrika

2010-03-24 @ 22:35:14
URL: http://u-l-r-i-k-a.blogspot.com/
Postat av: anne

ser jäkligt gött ut. mer bilder ;D skönt att ni är hemma och är hel. hoppas vi ses snart. kramar

2010-03-25 @ 10:26:38
Postat av: Cathrine

Therese, nu vill jag ha fler bilder. =) Du har blivit mycket dålig på att blogga den senaste tiden, skärpning!!!! =) Kramar!!

2010-04-08 @ 15:56:43
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det här är vad jag kallar ögongodis. Vet du vad tjejen, jag hittade precis till dig igen efter att du skrivit till mig i augusti i samband med att vi skulle flytta till Falun. Nu har det dock gått ett tag och vi är fortfarande här =) Va tvungen att kika in igen och ser att ni varit iväg på en riktig härlig semester och dokumenterar väl i fina bilder.

2010-05-05 @ 15:16:59
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0