Tjejhelg.

Jag vet inte vad jag ska skriva... Helgen har varit magnifik. Helt fantastisk. Underbart mysig. Rolf Lassgård klädd i en rosa glittrig klänning sjungandes och dansandes. Kan ni tänka er? Man kan inte annat än komma ut från musikalen med ett leende på läpparna. Helgen har innehållit precis som jag hade hoppats på tillsammans med damerna. Summerar helgen med ord.. Glädje, Mamma, värme, kärlek, tåg, trygghet, Bodil, omslags brudar, Eva, gudrun sjöden, mysiga fikastunder, Annie, skratt, närhet, shopping, SOLO, marinblåa whyred chinos, Bibbi, Hairspary musical, China teatern, god mat, ett glas rött, Guldhjärtat, hotell Uppsala, glass med hallon & mango, Erik, armani klockan som var eriks 30 årspresent, med en enkel tulpan, frukost buffé, stekpanna, ljusblå boomerang skjorta, acne klänning, REA, brunch på clarion hotel uppsala & bilresa tillsammans med han jag älskar.
Tack för en fantastisk helg!

Kommentarer
Postat av: Bestemor

Ja vad ska man säga, ja du kan få till det du,jo visst hade vi det mysigt,oj vad tiden gick fort,var det en dröm eller ......

2010-02-08 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0