Visste du..


att jag vill - leva livets resa där man delar framgång och glädje med dom jag älskar.
att jag har - varit med i lattjo lajban.
att min senaste kyss - var med mitt guldhjärta.
att jag lyssnar mycket på - fina sånger.
att jag funderar på - framtiden.
att jag pratar – svenska.
att jag inte gillar – obehagliga känslor.
att min första riktiga kyss – var för längesen.
att jag avskyr när folk snackar - om sådant som kan såra en annan människa.
att kärlek är – vårt livs största glädje.
att jag gillar – när folk i min omgivning mår bra.
att jag alltid kommer att – älska mina nära och kära.
att jag är förälskad i – Olle, mitt guldhjärta.
att sist jag grät var – när jag tittade på spårlöst.
att min mobiltelefon är – en sådan som funkar att ringa med, skicka sms och ta bilder med.
att när jag vaknar på morgonen – vill jag ligga kvar under täcket.
att innan jag går och lägger mig – får jag en godnatt kyss av den jag älskar.
att idag har jag – varit lycklig.
att jag just nu tänker på - att guldhjärtat borde nog vara hemma snart med pizzor från hammars.
att i kväll ska jag – ha fredagsmys med guldhjärtat.
att i morgon kommer jag – tillbringa min dag med mamma, bestemor, annie, bodil och bibbi i Stockholm. Gå på Hairspary musikal. Bo på hotell och mysa i Uppsala på kvällen med dom samt guldhjärtat och Erik.
att jag hoppas – jag och mina kära får leva ett lyckligt och kärleksfullt liv.
att jag verkligen vill - ha ett lyckligt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0