Pannkaksfrukost.

Kesellaplättar med bär och glass.
En härlig myssöndag inomhus. Ute är det snöyra & så har det varit hela helgen, då får man njuta av myset inne som bland annat att äta gott och titta på någonting som gör en riktigt lycklig som till exempelvis OS. Startade denna februarimorgon med att äta nygräddade pannkakor, bär från hälsingeskogarna & vaniljgrädde. Det var barnsligt gott. Ta hand om er ute i snöstormen. Jag ska ta hand om min haka som är så ledsen, jag vet inte riktigt vad som har hänt. Först trodde jag att det var en invärtes finne, men det kan det inte vara väl.. Huden har fräts bort av all vätska och nu varar det så otroligt mycket. Jag fick till och med gå upp i natt för det rann så mycket. Det blir bara större och större och gör ondare och ondare. Guldhjärtat har nu pysslat om mig med att ha kompress och lösning för desinfektion. Det ser verkligen ut som att jag har gjort världens vurpa och slått mig på hakan. Usch, det här är inge vidare trevligt.

Kommentarer
Postat av: BLONDETTY

Vilken fin blogg jag hittade till!

2010-02-24 @ 11:19:22
URL: http://blondetty.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0