Middag i buffétältet.

En middag i goda vänners lag. En coca-cola och god mat. Det varvades med bandytittande, historia, framtid och funderingar. En lyckad kväll var det igår tillsammans med tjejerna. Jag är otroligt glad att jag har dessa tjejer i mitt liv. I kväll skulle det också ha blivit en tjejkväll med mina kollegor, men det är för mycket inombords och jag kände att jag behövde en lugn kväll tillsammans med mig själv och mitt guldhjärta. Så här sitter jag nybadad och luktar gott och väntar på att min kärlek ska komma hem med grillad kyckling så vi kan göra grekisk pyttipanna. Tack tack för att ni finns, jag blir så varm inombords av alla fina människor jag har omkring mig. Ni är värdefulla.

Kommentarer
Postat av: anne

du är värdefull!! tack för att du finns!

2010-02-11 @ 20:27:49
URL: http://jornelind.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Blir lite oroad för dig då du verkar så ledsen:(

Hoppas det ordnar sig till det bästa.



Kramar till dig

2010-02-11 @ 20:51:58
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0