Alla hjärtans helg

Helgen har verkligen varit toppen. Spenderade fredagskvällen tillsammans med Cathrine och David. Hämtade take away mat och mumsade i oss en massa smarrigheter. Blev en lyckad kväll i goda vänners lag, underbart. Sedan kom guldhjärtat eller målskytten hem från Bollnäs och gjorde mig sällskap i sängen, mysigast : ).
På lördagen gick vi en tur på stan och shoppade på rean. Blev ett par snygga skor till mig som kommer passa ypperligt till min nya acne klänning som jag shoppade i Sthlm förra helgen. Guldhjärtat köpte också ett par skor på rean. Rea är underbart! Sen mötte vi upp Stefan och Cathrine för en fika på Waynes. På kvällningen lagade guldhjärtat och jag plankstek och kladdkaka med grädde. Medan vi njöt av maten följde vi damerna i skidskytte. Blev lite chockad att Helena inte kom på en bättre plats som hon sköt fullt... konstigt. Kan det vara skidorna?
På söndag var det dags för en dag på isen som funktionärer för Grand prix - tävling. Alltså ett lopp för de som åker långfärdsskridskor. Det var helt fantastiskt att vara ute igår. Det var ca minus sju grader och strålande sol. Åh, så ljuvligt. På kvällen blev det att titta på OS igen innan vi kröp ner i mellan lakanen och laddad inför kommande arbetsvecka. Nu ska jag fixa och dona här hemma, sedan blir det att tillaga tigerräkor i kokosmjölk och chili ikväll, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0