100129-100203

Nu kommer det en bild från kvällen.
Som jag inte hade någon kamera i fredags har jag väntat på bilder för att få ett roligare inlägg och jag väntar fortfarande på bilder.. men nu kommer det ett inlägg ändå, utan bilder. Fredagskvällen kunde knappast blivit så mycket bättre. Jag och en massa flickor myste in oss hos Cathrine. Pestosallad, chips, godis, dajmtårta, baylis, bubbel och hallon. Jag orkade hålla upp mina blå in mot småtimmarna, men ingen utgång för min del. Det får bli en annan gång när jag är piggare och taggad för att göra några sköna moves på dansgolvet ; ). Tack brudar för en lyckad kväll.
I lördags tillbringade jag och guldhjärtat någon timme på Kupolen för att handla en fin 30 års present till guldhjärtats storebror. Kvällen kom och det var dags för guldhjärtat att laga trerätters till oss två. Det vankades super god mat och en spännande final i Robinson Karibien. Till förrätt blev det avocado med hemmagjord romröra toppat med räkor. Till varmrätt sötpotatis i ugn med fläskfilé som hade legat i en jättegod marinad och en sweet chilisås till det. Till efterrätt hade guldhjärtat gjort en vit chokladmousse med varma hallon och maränger. Det var verkligen suuuuuuuuupergott allt ihop. Jag har världens underbaraste guldhjärta. Han kan det ena och det andra han : ). Tack!
I söndags hade vi en mysdag. Låg i soffan tittade på bandy, tog en mysig promenad, svängde ihop tacos, gick på snabba cash på bio och tittade på i taket lyser stjärnorna innan vi kröp ner mellan lakanen.
Veckan har börjat i en rivstart på jobbet. Det finns saker att göra hela tiden och lite där till, men idag har jag haft en jätte go tjej vid namnet Jessica hos mig som jag har lärt upp utifall om jag mot förmodan skulle bli sjuk eller skulle behöva vara ledig. Skulle vara så roligt och skönt att alltid vara två. Man hinner med så mycket och det blir lite extra roligt.
Ikväll ska jag ta en promenad upp till Lugnet för att titta på guldkornen när dom möter Vetlanda. I helgen är det ingen vanlig helg det ska bli en myshelg med mamma, bestemor, annie, bodil, bibbi, guldhjärtat och erik. Framförallt med damerna jag nämnde. En tjejhelg i Stockholm/Uppsala. Längtar!

Kommentarer
Postat av: elin

Förlåt! jag ska skicka bilderna ikväll!

2010-02-03 @ 18:38:02
Postat av: Bestemor

Jag me längtar.....

2010-02-03 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0