Trädlampa

Idag får ni se min charmiga nya golvlampa som kommer ifrån gammelmorbror Nennen. Den annorlunda trädlampan från 40-talet har blivit vitmålad och den har även fått tjusiga lampskärmar. Tusen tack underbara mormor och morfar för att denna ljuvliga lampa pryder mitt hem numera.
Idag har jag en ledig dag. Det rätt sköna veckor jag har haft den senaste tiden. Ledig, ledig, ledig, jobb, jobb. Känns rätt lyxigt. Mysiga fikastunder med vänner, butiksrundor, träning, sovmorgnar och solning är något jag har tillbringat min tid med senaste tiden. Jag får njuta nu av ledigheten, för i sommar ska jag arbeta nästa alla veckor. Fast på helgerna kommer jag vara ledig och de kommer vara guld värt. Helgen som var skön och mysig. Jag och guldhjärtat gick på tu man hand till restaurang Banken för en mysig namnsdagsmiddag. Tog en öl med några vänner på en pub. Tittade på fotboll. Älskar helger som är lugna och mysiga.
Nu ska det deklareras.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej!!



Vilken jättefin lampa, en sån skulle jag åxå vilja ha:-)



Kram

Postat av: frida

guuud vilken fin lampa ! åååh den vill jag haaa

2010-04-29 @ 10:41:38
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: anne

ge mig :) galet snygg. trevlig valborg!

2010-04-30 @ 11:55:17
URL: http://jornelind.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad bra det blev med skärmarna, snyggt. Ses imorgon.

2010-05-01 @ 18:13:58
Postat av: Marianne

Ljuvlig lampa:)

Kram kram

M

2010-05-07 @ 15:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0