Kära vänner, det var ett tag sen..

..men det har sin orsak. Utan vår älskade vita macbook har det varit komplicerat att blogga. För en tid sen åkte vi med tåget mot Västkusten och på hemvägen glömde vi vår älskade macbook på tåget. Vi trodde in i det sista att vi skulle få tillbaka vår kära ägodel som vi hade så mycket fantastiska fina minnen i, men efter en tid utan ett tecken på att vi skulle få tillbaka vår macbook så bestämde vi oss att införskaffa oss en ny macbook. Tur som var har vi en drulleförsäkring, så med andra ord behövde vi inte betala fullt pris för vår macbook. Det har hänt en hel del sen jag bloggade sist som ni säkert kan förstå. Resor till bland annat till Västkusten och Åre. Börjat extra på Försäkringsbolaget i deras växel. Haft besök av min älskade mamma, mormor och morfar. Avslutningsfest med bandyn. Börjat studerat och slutat studerat. Det är några av sakerna som har hänt senaste tiden. Från och med nu igen ska ni få hänga med och läsa vad som händer och sker i mitt liv. Härligt att vara tillbaka igen.
Som jag lovade så kommer det mer bilder från Oman. Tur som var hade vi kvar bilderna från Oman i kameran. Kommer även bilder från påskhelgen i Åre.

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken UNDERBAR resa!! Å vad jag vill ligga på en strand och lapa sol när jag ser bilderna... Ni är supersnygga båda två! Perfect match!



Hoppas vi springer på varandra i helgen! Om dygnet hade fler timmar hade jag garanterat frågat om vi kunde ses för en fika. Vi lär hänga på stan både på fredag o lördag så om du ser mig får du gärna komma fram o säga hej! Vore kul! =)



Kraam

2010-04-21 @ 15:58:13
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Äntligen kan du blogga igen. =) Ses snart gumman! Kramar!

2010-04-21 @ 18:09:41
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: frida

Gud va skänt att du är tillbaka :) Toppen !

Jättee fina bilder. Nu vill jag bara iväg på våran resa !! :)

2010-04-22 @ 10:38:00
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: Anne

skönt att allt löste sig iaf, och bra att du är tillbaka :) hoppas vi ses snart. kramar

2010-04-23 @ 08:34:00
Postat av: Madeleine

Vad trist med datorn men väldigt skoj att du är tillbaka igen:)



Härliga bilder också, nu vill man ha SOL och ni är så snygga:)



KRAAM

2010-04-23 @ 19:18:27
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0