Drömmer om en vacker sekelskifteslägenhet

Visar idag lite bilder på fantastiskt fina sekelskifteslägenheter som jag bara älskar. Jag dagdrömmer om sådana här lägenheter dagligen. En dag kanske..
Tidstypisk spegeldörr & vackra golv
Fantastiskt stilrent badrum
Oerhört vackra fönster i originalutförande
Oerhört vackra fönster
I serveringsskåpet finns en inbyggd arbetsplats
Ljust härligt kök.
I ena hörnet ett praktiskt & rymligt kallskafferi
Mysigt med skafferi
Dessa bilder har jag spanat in hos mäklarfirmorna Alvhem & Stadshem i Göteborg.
Nu ska jag ta en snabb dusch innan middagen. Luktar inte hallongrotta direkt efter ett spinningpass som jag precis kom hem ifrån.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vilken dröm att få bo i den här lägenheten. Ska vi flytta in direkt? =) Kramar!

2010-04-24 @ 10:35:39
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0