En Härlig Höstdag i Svampskogen

Underbara höst säger jag bara. Idag har vi varit i svampskogen. Plockat. Njutit. Fikat. Umgåtts med nära & kära i stugan.
Igår blev det en tripp till IKEA och Göransson Arena. Jag körde för första gången på motortrafikled och motorväg, det gick fort och galant : ). Hittade lite smått och gott på IKEA som till exempel knoppar till våra sängbord. Det blev en förlust för guldkornen med 5-6 mot Broberg men det kunde lika gärna slutat 6-5 till guldkornen. Hem tog jag med mig guldhjärtat för helgmys.
Lördag kväll spenderades i den ljusa soffan hemma i Ljusdal, tända ljus, god potatisgratäng, gott kött, gott vin, allt var så gott och det var så perfekt.
Efter en härlig höstdag ute i naturen idag åkte vi hem får att äta toast med kantarellstuvning, kräftor, västenbottenostpaj med löjrom, cremé fraisch och rödlök. Mycket gott.
Nu har jag precis vinkat hej då till mitt guldhjärta som hoppade på tåget hem mot Dalarna.
Helgen har varit så mysig och jag har njutit i fulla drag.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL KÖRKORTET GUMMAN!!!! =) Kramar!!!

2009-09-14 @ 17:29:25
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0