Det är fredag idag och nu ska det njutas

Bild från Guldkant på livet
Nu ska jag nämligen fixa till mig och gå en skön promenad till posten med två av mina söta vänner Elin & Cathrine för att hämta mitt körkort och sen blir det en fika på mysiga Café Bagarstugan vid gruvan och fika något så gott som kanske en citronmarängpaj eller varför inte maräng rulltårta med körsbärssylt, där ska det njutas. Sen blir det hem och laga god fredagsmat dvs hemmagjord burgare med de smakrika tillbehören i form av keso/oliv/soltorkad tomat röra samt halloumin. Sen blir det soffläge och en skål godis framför tv:n som gäller.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Halla dar!! Jag hinner ju inte uppdatera mig sa himla bra....men nu ser jag vad du har hamtat pa posten!! GRATTIS!!!!!! Va roligt for dig! Kramar

2009-09-18 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0