En helg i september

Fredag kväll blev det en tur med flickorna till Edsbyn för att titta på våra guldkorn. Tyvärr blev det förlust med 8-3, det som var positivt var att blev 3-3 i andra halvlek. En annan positiv sak med denna utflykt var att jag fick träffa Lina med den fantastiska utputande magen. Och igår kom Linas och Mickes efterlängtade dotter : ).
På lördag blev det en utflykt igen med denna gång till Sandviken för att titta på våra guldkorn. Resultatet mot Ljusdal blev oavgjort. Det syntes att killarna hade haft match dagen innan.
Lördag avslutades på bästa sett med middag hos Emanuel och Frida och sedan fotbollstittande hos Sofia med massa gott, en lyckad lördag med trevligt sällskap, god mat och en fotbollsmatch över det vanliga. Kan inte bli så mycket bättre.
Igår blev det en plugg- och städdag hemma i lyan samt en promenad i höstvädret. Hemmagjord pizza, chokladbollar och film blev det också, en perfekt söndag.
Idag har jag inte gjort mycket mer än att suttit vid min macbook och pluggat. Har tänkt att gå ut och andas in den friska luften om en liten stund.
Vill även säga grattis till jobbet Carolin, du är värd all lycka och framgång!
Jag vet att det är mycket roligare med inlägg med bilder, men jag glömmer ofta bort att jag har kameran med mig och ibland när jag har med mig den så är det slut på batteri, typiskt. Jag lovar att nästa inlägg blir det minst en bild.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Tack hjärtat! Du är så goo:)

2009-09-07 @ 21:30:02
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0