Underbara morgon

Vaknade utav att min käresta kom och gav mig en puss på munnen. Gick sedan upp ur sängen och fick syn på att mitt guldhjärta hade tänt levande ljus i lägenheten, han är helt fantastisk. Efter frukosten promenerade jag till
aqua room för att få en ansiktsbehandling i 90 minuter, helt fantastiskt att få bli ompysslad sådär på morgonkvisten.


Idag har jag tänkt uträtta några ärenden och sedan blir det grillkväll med guldkornen samt respektive uppe vid Lugnet. I morgon är vi flickor bjudna till Frida, hon med det långa vackra håret och det stora leendet fyller nämligen det oslagbara numret 21. Kvällar jag ser fram emot. Guldkornen åker till Västerås för att spela match mot något ryskt lag medan vi flickor dricker vin hos Frida : ).

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken mysig dag och vilken kille:) Håll hårt i honom:)



Ha en bra helg. Kraam

2009-09-25 @ 21:43:03
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0