Stop Pluggis

Nu sitter jag här igen med den stora rykande koppen med te, en filt och min vita macbook medan jag gör körkortstester. Det blir från morgon till sena eftermiddagen jag sitter och försöker få in all information. Fick av söta Carro som sitter i receptionen på trafikskolan ett häfte där all viktig information finns samlat, den är perfekt. Den heter STOP PLUGGIS : ).
Igår kväll gjorde jag ett uppehåll och åkte med Cathrine till Emma och hennes söta bebis Noel. Vi blev bjuden på varmrätt och efterrätt. God mat och inte tala om trevligt sällskap, vilken mysig torsdag.
Ikväll är vi några flickor som hoppar in i bilen och kör norrut denna gång för att se våra guldkorn spela mot Edsbyn.
Och imorgon åker vi igen mot Sandviken där det väntas en match mot min by, Ljusdal. Det blir en riktig bandyhelg för vår del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0