Lyxfruar

Ikväll ska jag även se den omtalade serien Svenska Hollywoodfruar, jag missade första avsnittet förra veckan.
Jag kallar även mig själv för "lyxhustru" numera då jag är hemma om dagarna och donar medan min älskade tjänar in pengarna : ). Lyxhustru tycker jag låter mycket bättre än arbetslös så därför använder jag ordet lyxhustru. Men om jag ska vara helt ärlig så är jag redan trött på att vara "lyxhustru". Kanske hade det varit annat om jag hade haft Hollywoodfruarnas ekonomi, men så är inte fallet. Idag har jag jobbat hårt i alla fall för att bli en arbetarkvinna istället och jag hoppas det ger utdelning för alla mail som jag har skickat.
Om ni har vet något intressant företag här i Dalarna får ni gärna berätta det för mig : ).

Kommentarer
Postat av: anne

bli inte som anka bara. jag och marcus ska också vara hemma lyxfruar utan pengar. okul som bara den! hoppas bara inte att de är så länge till!!

2009-09-22 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0