Helgen som varit

I lördags firade vi Frida som fyllde 21 år igår med pompa och ståt. Kvällen var superlyckad tack vare helt underbara människor. Ni är underbara tjejer.
Igår var det verkligen en soffdag för mig och mitt guldhjärta låg där så gott som hela dagen lång, men en lång härlig promenad ägnade vi oss åt i det vackra vädret.
Idag tog jag en promenad i det underbart härlig höstvädret och sedan har jag sökt kurser här i Dalarna. Blir mer och mer intresserad av att läsa till personalvetare. Den första kursen jag har sökt börjar redan i november, så snart kanske jag blir en student : ).
Nu ska jag städa badrummet så det blir skinande rent och ikväll blir det idol 2009 och självklart Svenska Hollywoodfruar.

Kommentarer
Postat av: frida

Gummaaan :) ja eller jag slutar 8 i borlänge på fredag ... men om ni fortfarande ses så kommer jag då ?=) vore så mysigt

2009-09-29 @ 09:44:01
URL: http://fridakarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0