Snöra på mig löparskorna

Jag hade bestämt mig för att snöra på mig löparskorna och springa i höstvädret idag och så blev det. Gick överförväntan fint att springa med tanke på att jag inte hade sprungit sen i juni, det känns skönt. Sitter och smaskar i mig en nachostallrik nu innan jag ska hoppa in i duschen.
Igår uträttade jag några ärenden som att besöka bland annat arbetsförmedlingen, gick en lång härlig promenad i vackra vädret för att prata med en man som är personalansvarig på ett företag (han var tyvärr inte där, så en träff med honom får bli en annan dag), köpte Clarins bus och bokade tid för en ansiktsbehandling.
Inget arbete till mig så långt ögat kan nå.. ännu. Jag hoppas innerligt att det ska ringa i min telefon snart och att någon i andra änden ska berätta att jag är den person dom precis söker. Jag lever på tron, hoppet och kärleken.

Kommentarer
Postat av: Stina

Du ska inte utbilda dig inom skönhet på något sätt då ? Terapeut .. naglar .. ??

Du vet att jag har ju nya planer, och en rum över ; )

inte långt att pendla till Gävle !

2009-09-24 @ 22:43:49
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0