Flickan som lekte med elden

Nu snart ska jag och min älskade O gå mot bion det blir "Flickan som lekte med elden". Ska bli så mysigt med söndagsbio, popcorn, cola och en trygg famn bredvid sig.
Har varit i Sandviken idag med "bandyfruarna" och tittat på våra guldkorn som vann med hela 6-2 mot Skutskär. Mitt guldhjärta fick bli målskytt idag : ).
Igår hade jag en underbart mysig dag med tjejerna på stan och sedan tillbringades kvällen tillsammans med våra kära vänner Cathrine, Stefan och Erik. Trevligt sällskap och kladdkaka med grädde, en perfekt lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå vad avis jag blir, vill ju också se den. Hoppas ni får en härlig bio-kväll.

Kram

2009-09-20 @ 19:40:27
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0