Den ljusblåa pilatesmattan

Casall Yogamatta blå 0,3 cm
Jag har idag dammat fram den ljusblåa pilatesmattan från Casall för att träna core. Bra musik och lugnt tempo, kan inte bli annat än bra. Sist jag tränade tror jag var någon gång i juni, oj vad tiden har tickat på : ).
Efter träningspasset tog jag ett varmt härlig skumbad i ett badrum fyllt med levande ljus, det var ljuvligt.
Min sambo kommer hem från träningen tidigt idag då dom tränar i Falun så det blir middag tillsammans ikväll, mys. Inte varje tisdag man får ha sin käresta hemma en kväll : ).
Hoppas ni får en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej där lyxhustrun : ) Nää jag kommer inte på fredag, jag ska till tänndalen och andas frisk luft på hästryggen!!!! De ska bli super härligt! Sen ska jag hämta hem min lurviga fyrbenta sak så det bir någon ordning på torpet!! Men vi kanske kan ses till veckan!! Åhh kanske ta en lunch någon dag? Kramis

2009-09-23 @ 13:26:06
Postat av: frida

Jag funderar faktiskt på att klippa av det:S det växer så fort o ja vill prova nått nytt men ena dagen vill jag ha super långt. åh !

Simon är min lilla hund :)

Ja vi ses imorn gumman ! kraam

2009-09-24 @ 10:15:29
URL: http://fridakarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0