vit chokladmousse.

ikväll har jag och mitt guldhjärta lyxat till det med vit chokladmousse till efterrätt. himmelskt gott och så busenkelt att göra. hittade detta recept på en blogg och jag delar med mig av hennes fantastiskt recept på vit chokladmousse.
smält 100 gram vit choklad över vattenbad
vispa 3 dl grädde
vispa ihop två äggulor med några teskedar florsocker och vänd ner i grädden
tillsätt den smälta chokladen och ställ in i kylen i 1 timme
servera med hallonsås eller marinerade jordgubbar
idag har jag och guldhjärtat varit inne i stan och fikat med cathrine, stefan, mathias, noel, frida och emanuel. mycket mysigt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Prata med Oscar på toyota, han är riktigt bra :)



Hoppas du haft en riktigt bra helg men det verkar som det. Är toksugen på vit chokladmousse nu iaf :)

2009-10-19 @ 16:26:56
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0