varm i själen.

jag blir varm i själen av dig min älskade älskade vän victoria.
jag älskar människorna i mitt liv, jag kan inte få nog av er. ni är nog världens vackraste människor. ni ger mig kärlek. jag blir varm i själen. ni vet vilka ni är, så ta åt er. förstår ni, jag fullkomligt älskar er.
förmodligen åker jag och guldhjärtat till uppsala på lördag för att umgås med dom underbara skapelserna erik, annie, svärmor och svärfar. och jag kan inte låta att bli att redan längta till sista helgen i oktober då det blir en mor och dotter helg. och jag kanske åker hem till hälsingland en sväng nästa vecka också då min älskade vän victoria är hemma på lov. jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0