två ömma fossingar.

Hej&hå vilken dag. det känns som mina fossingar är vääääääärldens ömmaste just nu. är det verkligen meningen att man ska ha såhär ont i fötterna som jag har efter en arbetsdag? jag har inte klackar om ni tror det utan vanliga stövlar som är sköna i vanligt fall. inte kan jag köpa mig foppa toffler och skutta omkring i. det är inte riktigt jag och det passar inte riktigt in. hur ska jag göra för att slippa ha världens ömmaste fötter. någon som kan ge mig tips? aj aj aj. hjälp.
jag är fortfarande väldigt lycklig i själen och det känns som dagarna är mer än aktiva. jag är helt slut som artist när jag kommer hem. idag efter jobbet hoppade jag ner i ett varmt bad, tände ljus och lyssnade på lugn kärleksmusik. avslappning på hög nivå. underbart. nu ska jag svänga ihop en fisk- och skaldjursgryta och sedan hoppas jag att mitt guldhjärta kan massera min ömma fossingar ( : kärlek.

Kommentarer
Postat av: Östen Sundin

Tänk på att fötterna ska bära dig hela livet så köp några fotsnälla skor tycker bestefar!

2009-10-29 @ 19:58:18
Postat av: Elin

köp sköna sulor och lägg i skorna... sportsulor kan du köpa på stadium eller inter sport!

eller så köper du ett par grymma ecco skor :)

hoppas det blir bättre!

2009-10-29 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0