Resteröds.

världens längsta natt med många vakna stunder. när jag väl hade lagt mig i den stora sängen, under täcket, huvudet på huvudkudden och jag låg där för att vänta på john blund som skulle komma så trodde jag aldrig att jag skulle få något besök av herr blund denna natt. det tog tid för honom att komma till mig. det är samma visa varje gång jag ska sova själv i den stora stora sängen. jag har insett att jag sover som skönast när jag ligger i guldhjärtats famn, där trivs jag som bäst när jag ska sova, i vår säng, i hans famn där hittar jag mitt lugn. skönt är det väl att det bara en natt till jag får tillbringa själv i stora sängen förhoppningsvis och sen kommer det bli som vanligt, jag i hans famn, jag hittar lugnet och kan få min skönhetssömn ( :.
var hos marlene igår och fick tre stycken tröjor, en av dom var denna resteröds tröja som jag fastnade för. hon och hennes man har flyttat till en ny lägenhet så då har marlene passat på att rensa i garderoben och en stor stor säck med kläder skulle hon kasta eller ge bort. där hittade jag som sagt tre fin fina tröjor, jag är så tacksam marlene. det behövdes inte åkas till kupolen för att få fin fina kläder med sig hem ( : . blev även bjuden på en god middag, gott rött te hos marlene och trevligt sällskap av både marlene och sofia. det är tur man har vänner. tack för en mysig kväll underbara flickor.
har fått en lysande idé om att det skulle vara perfekt att ha kanelbullar hemma på söndag då det är självaste kanelbullensdag. så idag blir det till att knåda.
idag är det även precis ett år sedan jag började skriva här på bloggen. så grattis tessielessiesdagbok på ett årsdagen och tack all ni som följer med mig under resans gång.
i kväll blir det myskväll hos anne med alla underbara flickor.
och i morgon åker några av oss till västerås för att se guldkornen ta en seger mot vetlanda ( : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0