Provkört.

fick en lunch tillsammans med underbaraste marlene idag som innehöll räksallad, vänskap och en heldel snack om ditten och datten. tack underbara du för allt idag. olle flexade ut lite tidigare från jobbet idag så att vi kunde i lugn och ro gå till bilmetro för att provköra bilar. idag har vi båda kört en golf och en splitterny polo. jag trodde först att jag inte skulle våga sätta mig på förarsidan och provköra som jag inte har kört sen jag tog körkortet den 14 september men hör och häpna jag vågade och det var så roligt. båda bilarna var väldigt sköna att köra och kändes rymliga och stabila trots sin storlek. ett plus var att säljaren var jättetrevlig och serviceminded. vi skulle gärna vilja prova andra bilmärken också för att jämföra, inte förhastat beslut. ikväll är det heliga onsdagen. det är så fantastiskt att ha guldhjärtat hemma en kväll och inte blir det sämre när det är en bra tvkväll. förresten, det har blivit två köp här i dagarna en vit laptop bräda och blossa 09 ( :


Kommentarer
Postat av: Marlene

Du är goo du : ) Tack själv!!!

2009-10-07 @ 22:17:00
Postat av: Frida

Klart vi ses på lördag gumman:) Då blir det mary kay, vin, tjejsnack och FOTBOLL ! Can't get any better ;)

2009-10-08 @ 16:52:36
URL: http://fridakarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0