mor och dotter.

dagen köp var en ansiktskräm och en hudlotion från biotherm och det andra fick jag på köpet ( :.
världens underbaraste mamma är på besök hos mig i dalarna. det är så mysigt att ha henne här. hon kom som vanligt med en massa gott som mormor och morfar har skickat med. mormors sylter, mormors bullar, grönsaker från det egna landet, mormors kakor, honung från färila, en slant och lite där till. dom är så rara. mamma hade köpt ett superunderställ till lilla mig som kommer nog att användas flitigt i vinter då jag ska stå uppe på lugnet och heja på guldkornen i kylan. vi startade dagen med en himmelskt god fika innan det var dags för en butiksrunda. tack vare carolin blev det hel påse full med biotherm produkter. kicks hade erbjudande som föll mig i smaken. när jag köpte den ansiktskrämen jag var ute efter fick jag ett läppbalsam på köpet. när jag köpte en till biotherm produkt fick jag en gåva med en hel necessär med produkter från biotherm i en lämplig storlek för resor. perfekt. fick mycket för pengarna. det gillar vi. mamma sover över här hos mig ikväll. det känns bra så jag inte behöver sova själv halva natten. guldhjärtat kommer väl hem mitt i natten från kungälv. apropå guldhjärtat så har dom ju sin första match idag mot kungälv. just nu är jag väldigt nervös. hjärtat bultar extra hårt. jag vill så gärna att dom vinner matchen och får en bra start. så håll alla tummar och tår för våra guldkorn i Falu BS.
Ha en mysig lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0