kanelbullar.

jag och guldhjärtat ska precis till att mumsa i oss hemmagjorda kanelbullar och till det ett glas med iskall mjölk. när det är kanelbullens dag ska det väl ändå ätas åtminstone en kanelbulle ( : . det har planerats tvättning och städning här hemma idag. guldhjärtat har redan dammsugit hela lägenheten och skurat golvet, vilken händig kille jag har.
blev en tur till västerås igår med cathrine och hennes föräldrar för att se våra guldkorn ta hem en seger i svenska cupen, men så blev det tyvärr inte. inte heller fick cathrine se sitt guldhjärta då vi kom till andra halvlek efter en liten tur norrut i dalarna sådär oplanerat och i andra halvlek spelade inte stefan som hans ledbands förmodligen har slitits av knäet efter en incident i första halvlek. till och med när vi skulle åka hem till dalarna igen åkte vi på tok för fel igen dock inte lika långt som på vägen dit, men nu har jag sett nya platser och det tackar vi för ( : . tack för en trevlig dag och åktur familjen gårdlund ( : . fler guldkanter på lördagen var att jag fick kramas med min bestemor, bestefar, guldhjärtats storebror erik, min bonussysters pojkvän max, min storebrors bästa barndomsvän lars och hans sambo maria.
igår njöt jag och mitt guldhjärta av en god köttbit, hemmagjord potatisgratäng, ett glas rött och av fantastiska körer i körslaget. vad så mysigt att ha honom hemma igen. och denna natt har varit gudomligt skön jämförelse med de två nätterna jag sov ensam.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Vad himla gott! Härligt att du har haft en kanonhelg hjärtat:) PusS!!

2009-10-04 @ 20:46:44
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: Marlene

Mums! De ser gott ut:) Er dyna,bricka lr vad jag ska kalla det är inköpt den ligger hemma och väntar på dig : ) kram

2009-10-05 @ 11:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0