Första dagen.

Första dagen på mitt nya arbete och det kändes verkligen hur bra som helst. När jag kom hem kände jag mig lycklig i själen och det är väl härligt. Så många nya ansiktet men det är bara roligt att lära känna nya människor. Har så ont i fötterna. Det var så längesen jag skuttade omkring en hel dag. Så nu sitter jag med fötterna i högläge och hoppas att det ska gå över som jag ska även stå ikväll då det vaknas den sista träningsmatchen på lugnet för guldkornen innan serien börjar på allvar. Ha en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: bestemor

Kul att du tyckte det var bra på jobbet, hoppas att matchen också gick bra, Kram från oss i S-vall

2009-10-28 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0