Farväl lg shine.

han mår inte bra, inte alls bra. jag vet inte varför. han vill inte vakna till liv igen.
jag kommer att sakna dig min älskade lg shine. dig som jag nu har haft nära i mer än två år. du var så bra. den bästa jag haft. jag har haft en kärlek till dig och kommer alltid att ha. nu var din tid inne att säga farväl. nu ska jag försöka hitta en ny kärlek, men det kommer var svårt. om ni vet någon mobil som man blir förälskad i, ge mig tips snarast. jag behöver en med basta. en sak som är säker jag kommer att sakna dig, men nu är det dags - ut med det gamla in med det nya - . så nu vet ni, om ni vill få tag i mig ring hem eller maila mig så länge.
idag har jag även varit på anställningsintervju hos manpower. fick göra tester vid en dator först och sen intervjufrågor av en jättetrevlig kille vid namnet andreas. det enda jag visste om arbetet var att det var ett säljjobb och det man skulle sälja var el. han berättade mer om jobbet när jag väl var på plats. jobbet var ett jobb jag har precis sagt att jag verkligen inte vill ha. du jobbar mellan 17.00 - 21.00. du har provisionsbaserad lön. du ringer till privat kunder. de sökte en person som var envis. jag hatar telefonförsäljare som ringer hem till oss och vägrar att acceptera att vi inte vill ha något. den jättetrevliga killen andreas såg på den timmen jag var där att något sådant arbete inte var någonting för mig. om jag ska sälja då ska kunden komma till mig. alltså sitta i en kundtjänst eller arbeta i en butik. jag är för snäll för att ringa hem till privata på kvällarna och försöka trycka på dom någonting dom inte vill ha. så inget jobb blev det idag. andreas tyckte i alla fall att det var bra att jag kom på intervjun för nu vet han någorlunda vem jag är och vad jag skulle passa att arbeta med. så det är bara att leta vidare efter ett passande yrke till mig.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Tråkigt att det inte blev nåt gosan, men det var nog meningen. Det kommer snart dyka upp det perfekta jobbet för dig, jag känner det på mig! Puss!!!!

2009-10-06 @ 20:53:46
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Eftersom du inte har någon mobil så skriver jag ett inlägg här och hoppas att du läser det. =) Jag måste åka och handla imorgon direkt efter jobbet. Ska slänga i mig lunchen på jobbet, för jag måste skjutsa Stefan som ska iväg med sitt knä. Förlåt, visste inte att jag hade så lite tid! Men nästa vecka åker vi tillsammans. Kramar!!!

2009-10-06 @ 23:21:37
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0