Pirr i kistan.

Har inte riktigt vant mig med vintertiden. eftermiddagarna känns på tok för mörka. fast mitt på dagen idag visade solen sig och oj vad mycket ljuset gör. det ger mig energi. efter lunch idag träffade jag min nya arbetsgivare och skrev på avtalet. det känns så bra. kände att jag var värd något nytt så det blev en svart stickad översize tröja. det blir att lägga sig i bra tid i kväll för i morgon blir det till att kliva upp i tid som det är min första arbetsdag. kommer nog inte vara lätt att kliva upp som jag har haft sovmorgon väldigt många morgnar. det börjar pirra ordentligt i kistan nu och mer kommer det väl pirra i morgon då jag ska göra entré ( : natti natti.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Lycka till imorgon vännen! Hoppas allt går bra! Kramar!

2009-10-27 @ 22:35:20
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej vännen. Jag tror du kommer jobba med en kompis till mig (eller egentligen frida men det är min vän också ;D) Sara Williams :)

2009-10-28 @ 08:20:21
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Marlene

Lycka till tjejen!! De kommer gå fin fint : ) syns vi ikväll?? Kramar

2009-10-28 @ 08:43:48
Postat av: frida

Guud va roligt !! Hoppas att det går bra för dig idag gumman :) Jätte kul med nytt jobb. ååh jag tror det passar dig perfekt.

Ikväll är det bandy som ni säkert ska på, jag fick lov att jobba extra så jag slutar 8 i bgle :( Missar matchen. Men till nästa riktiga hemma match ska jag försöka sluta tidgare :)

Hoppas vi ses snart hun !

2009-10-28 @ 09:56:25
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: anne

hoppas att det går bra. nej de blir ingen match för mig så vi ses tyvärr inte. sedan åker jag till bollnäs igen :) önskar dig all lycka! Kram

2009-10-28 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0