uppsala.

de vackra skapelserna som vi hälsade på i helgen, tack erik & annie.
vilken helg vi hade i uppsala med de underbara skapelserna. om jag ska försöka sammanfatta helgen i ord blir det mysigt. kärlek. Olle. överraskningar. Östen. foccacia. färskpressad apelsinjucie. skratt. Annie. promenader. fotboll. bubbel. Janne. trerätters. sm guld. levande ljus. vin. usa. Eva. taxi. vintertid. skönhetssömn. Eva. nyhetsmorgon söndag. kramkalas. te. stan. restaurang. väntetid. Erik. liverpool. glädje. smågodis. sj. lantliv.
_____
humöret är på topp trots att det är grått väder även idag som det har varit i en veckas tid. jag njuter av mina sista dagar som hemmafru, bakar, pysslar om hemmet och pysslar om mig själv. tänkte faktiskt baka frukostbröd idag som vi kan mumsa i oss här hemma i veckan.
ha en underbar måndag med mycket mys.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket underbart vackert foto! :)

2009-10-26 @ 17:53:41
URL: http://fiddeli76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0