Antagen.

Ett brev kom med posten idag adresserat till fröken Therese Eriksson från Högskolan Dalarna. Det var antagningsbeskedet. Jag kom in på ledarskap och organisation 7,5 Hskpoäng. Jag blir nervös när jag tänker tanken att jag kanske ska bli student och kursen börjar redan om em månad. Kanske är det perfekta tillfället att studera, det är faktiskt bara en kurs med kursakt 20%. Det betyder att jag kan försöka hitta ett arbete som är nästan heltid och ändå hinna med studierna. Därmed inte behöva ta något studielån utan bara studiebidrag. Att läsa ledarskap och organisation på högskolan tror jag att jag kommer att ha nytta av i framtiden. Hur ska jag göra, kan ni ge mig råd?

Kommentarer
Postat av: Marlene

Mitt råd!!! Kunskap är aldrig tung att bära!!! men du, bidrag...vi kan prata om de ikväll, påminn mig så kan jag flagga för en del saker du bör tänka på. Kramar

2009-10-01 @ 13:00:15
Postat av: Cathrine

Håller med Marlene! Men sen vet jag inte om jag har några råd mer. Har ju liksom inte pluggat så mycket i mina dar, haha! Kramar!

2009-10-01 @ 13:50:57
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Stina

Kööööör !!

Du har inget att förlora : )

2009-10-01 @ 17:45:24
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad kul. Har läst en liknande kurs och den var inte speciellt betungande. En 7,5 hp brukar inte vara så jobbig, oftast bara några få uppgifter. Lycka till!!

2009-10-01 @ 21:57:14
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0