Torsdag den 12 november.

Hör och häpna jag har varit på Må Bättre och tränat, tillsammans med min gulliga arbetskollega Moa. Det ska bli en rutin att träna har vi sagt nu och jag hoppas att vi håller det här. Skulle vara så härligt om man skötte sin träning. Man ska ta hand om sig själv.
Innan träningen var jag på 90 grader och pratade med frisören som fixade mitt hår i tisdags. Så nu väntar en ny färgtid på måndag och jag hoppas innerligt att det blir bra. För det blev det inte sist. Om man betalar 1700 kronor ska man vara nöjd och det med basta.
Imorgon väntar en arbetsdag, eventuellt en after work med några kollegor och sen kommer min kära vän Marlene hit på fredagsmys. Undra vad man ska bjuda på för gott : ). Guldkornen åker ner till Småland för att ta en seger mot Vetlanda så det blir en natt utan mitt guldhjärta. Förmodligen åker vi till Sundsvall på lördagsmorgonen och provar vår kanske blivande bil : ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0