Soppkväll.

Hej måndagkväll.
Ikväll har vi haft en supermysig kväll uppe på lugnet med god soppa och goda vänner. Äntligen är soppkvällarna tillbaka och jag älskar dom. Efter guldkornens träning åker vi respektive upp till lugnet för att njuta av en god soppa och för att umgås med varandra en stund på en måndagskväll. Innan vi sussade sött igår blev det lite årets glögg med smak av clementin och pepparkakor med philadelphiaost. smaskens. Idag hade jag fått ett brev på posten från farmor och farfar med fyra trisslotter i som grattis i efterskott som jag klarat körkortet och glädje blev det för jag fick ett brev av dom och för att jag vann 50 kr ( : . I morgon blir det ett besök till 90 grader efter jobbet för att bli fin i håret. Mitt hår och jag behöver det. Sussa sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0