mör.

godkväll mina vänner. idag har det varit en helt klart behagligare dag än vad måndag och tisdag var. fast fötterna gör bara ondare och ondare. min kropp och knopp är helt slut. helt mör i kroppen. jag vet inte om det är bara jobbet som har gjort att min kropp är helt slut eller om det kan vara så att jag har baciller i min kropp. jag har ju träffat otroligt mycket folk den senaste veckan och skakat hand ett antal gånger. kanske är det som med barn när de börjar skolorna, alla byter baciller med varandra och många blir sjuka. jag vill verkligen inte bli sjuk så innan jag går och lägger mig ska jag ta en tea tree hutt och hoppas att jag känner mig frisk som en nötkärna i morgon då jag slår upp mina blå. guldhjärtat och jag har haft en myskväll tillsammans denna heliga onsdag. vi tog en tupplur tillsammans efter jobbet, sedan beställde vi pizza som ingen av oss orkade laga till någon mat ikväll, vi har bara legat i soffan och myst. guldhjärtat är så underbara, han masserar min onda kropp och det är jag så tacksam för. lyckligt lottad att jag får ha honom i mitt liv. nu ska vi krypa ner mellan lakanen. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0