en kväll på lugnet.


ikväll har jag och tjejerna varit uppe på lugnet och hejat på våra guldkorn med det hjälpte inte så mycket idag. en förlust blev det mot saik och en stor förlust blev det. fast bs gjorde en bra match ändå trots den stora förlusten. i morgon ska jag till 90 grader och berätta att jag inte är nöjd med mitt hår. hoppas jag för en ny tid och blir bra i håret. jag tycker att man ska bli nöjd när man har betalat 1700 kronor. jag ska även gå på må bättre och träna med min arbetskollega moa. ska ta tag i träningen nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Sötis!! J berättade att du hade frågat om jag skulle komma hem i helgen, vad du e go! Jag känner att jag missar så himla mycket tillsammans med er för att jag är så långt bort.. MEn på fredag ska jag, mamma och syster umgås, min syrra pluggar i Umeå så henne har jag inte sett sen i somras och mamma har varit i sydamerika och seglat så henne har jag inte heller sett på ett tag. Men håll mig uppdaterad på vad som händer, längtar efter att få träffa er snart! Kul att höra att det går bra på det nya jobbet, du måste berätta mer när vi ses! Och chokladtryfflarna lät fantastiska, måste göra dem till helgen.. Nu är jag på ett hotell i Malmö och ska sova, synd att grabbarna förlorade... Massor av kramar a.

2009-11-11 @ 23:28:46
URL: http://missannamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0