5 november 2009.

grattis till de blivande föräldrarna, bestefar och två av mina arbetskollegor.

idag föll första snön från himmelen här i falun. pysslat och donat på jobbet. jag stormtrivs. jag har faktiskt inte lika ont i fötterna idag heller. lycka. när vi talar om lycka så har en av mina närmaste vänner här i falun ett kärleksbarn i magen som kommer till världen till våren. ska bli så spännande att följa den växande magen ( : det har blivit många grattis idag. min bestefar fyller jämnt idag och två stycken tjejer på jobbet fyller också år idag, så idag blev man bjuden på glass. mums. ikväll ska jag svänga ihop en pasta carbonara och sedan blir det en tvkväll med halv åtta hos mig och mammas pojkar tillsammans med en stor kopp rött te.
Önskar dig en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Marlene

tackar :)

2009-11-05 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0