En mysig tjejkväll

Tre helt fantastiska tjejer, Sofia, Cathrine och Anna-Lena, så glad att jag har lärt känna er. Utsökt middag igår från Tzatziki och..

helt fantastiskt gott rött och vitt vin som dracks igår här hemma. Därför jag köpte dom var för utseendet måste jag erkänna, föll för den lilla speciella flaskan som ser ut som något termosliknande. Som sagt var både det röda och det vita väldigt gott, ett vintips från mig till dig



Vilken mysig kväll med tjejerna igår. Det blev som sagt grekiskmat från Tzatziki som vanligt var det väldigt gott, vin och choklad doppade jordgubbar i kokos som Anna-Lena hade med sig. Dom är så gulliga tjejerna, Cathrine hade med sig vin, Anna-Lena choklad doppade jordgubbar och Sofia...

denna vackra blomma som luktar ljuvligt. 

Nu är det dags för lite hemmafix innan min älskade kommer hem. Ska bli helt fantastiskt härligt när han kommer hem, kramkalas. Ikväll blir det hemmagjord potatisgratäng med parmesan, fläskfilé och någon god sås. Tar gärna emot tips på en god sås till : ). 

Ha en riktigt bra lördag, kram

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tack för igår gumman! Var jätte trevligt! Kramar!

2009-05-09 @ 12:27:54
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej min vackra vän! känns lite som man smygläser din blogg såhär, med tanke på att det var så länge sen jag pratade med dig. Men i vilket fall får jag ju då lite uppdat. om dig o ditt liv vilket är trevligt :) ni verkar ha det riktigt snyggt o mysigt i ert hem måste jag säga! hoppas du/ni trivs både där, i staden, med jobb osv. hem till ljusdal nåt i sommar? hoppas! Ta hand om dig! Puss o kram helena

2009-05-10 @ 16:51:03
Postat av: Therese

Hej min älskade vän, vad roligt att du läser vad som händer och sker i mitt liv. Vart kan jag följa ditt liv ; )? Du får komma och hälsa på snart tycker jag, skulle vara så mysigt. Ja, en liten planerad semestertripp till Ljusdal : ). Puss & kram!

2009-05-11 @ 18:46:53
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0