090515- Njuter


En mysig tidning som man får mycket inspiration ifrån.

Jag njuter för att det är fredag, av att läsa tidningen Leila Country Living nummer 2, solen i mitt ansikte och rosévinet med ramlösa smak av jordgubb & lime. Nu ska jag och min älskade laga fredagsmiddag tillsammans medan vi smuttar på det goda vinet. Ikväll blir det fajitas till middag. Blir en mysig filmkväll här sedan, när vi ändå var i krokarna där Hemmakväll ligger passade vi på att hyra tre filmer. Vi får ta filmen före eller efter Berg flyttar in för henne vill jag inte missa, hon är så skön den tjejen. 

Trevlig helg mina vänner, kram

Kommentarer
Postat av: Eva, bestemor

Trevlig hej på ER oxå, välkommen hem snart.

2009-05-15 @ 18:31:58
Postat av: Cathrine

Trevlig helg! Kramar!

2009-05-15 @ 20:34:10
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Marlene

Låter skönt med film och rosé!! Trevlig kväll!

2009-05-15 @ 21:05:52
Postat av: Marlene

Krya på dig!!!

2009-05-19 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0