090513- En mysig kväll med tapas


En mysig onsdagskväll med ett glas rött i handen.

Ikväll har vi ätit tapas bl a. chili- och limemarinerade lyxräkor, vitlöksmarinerade champinjoner och gräslökspannacotta mm. här hemma och druckit ett glas rött till, så otroligt gott och mysigt med lite plockmat. 

Tänkte berätta att igår bokade jag intensivutbildning på Ljusdals Trafikskola, så i augusti blir det hem till Ljusdal i minst två veckor och förmodligen i september detta år äger jag ett körkort : ). 

Nu ska jag lägga mig i min fästmans famn och titta på filmen Rånarna

Kramar

Kommentarer
Postat av: Stina

Meeeen vad tusan ! Det skulle ju jag oxå ha hängt med på :p

2009-05-13 @ 23:25:23
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0