090507- Ensamt

Kvällens enkla och goda middag

Tyst och ensamt här hemma i lägenheten, min älskade sambo är på äventyr med jobbet och kommer hem först på lördag. Nu efter en smarrig middag bestående av halloumiost, roccola, jordgubbar, pistagnötter och ringlad honung är det dags för mig att tända ljus, titta in hos favorit bloggarna och sedan se det nya avsnitten av The Hills

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det mina älskade väns födelsedag, hurra hurra hurra hurra.
Grattis Victoria!

Ha en mysig kväll, kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du vet att du alltid finns i mina tankar och även om vi ibland är ensamma för stunden har vi alltid varandra.

Puss gumman!

Du lagar alltid så god mat

2009-05-07 @ 19:56:26
Postat av: victoria.

Haha, o det är verkligen ingen vanlig dag det :) Du skulle varit hemma o fikat me mej! :) Ja, vi åker härifrån halv sju imorgonbitti. Vi ska på träningsconvent där ute, helaste dagen :S Men vi har väl ngn lucka med rast o vila hoppas jag!? Vill träffa dej då ju!

2009-05-08 @ 10:26:41
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0