090506- Målat & klart



Vad lite färg kan göra skillnad. Favorit färgen är vit som jag målade..

den svart tavellisten och dalahästen som finns ovanför vår fina soffa i vardagsrummet och

jag målade även träfärgade diskstället också i favorit färgen vit. Det var mitt pyssel häromdagen : ).

Vi kom precis hem från en kväll på Harrys där det blev BBQ-ribs till middag och en underbar fotbollsmatch fick vi se. Kalmar vann mot Hammarby med 4-1 och min älskade bror fick även göra mål, vilken glädje

Nu mys med min älskade sambo. Imorgon åker han söderut för att spela fotbollscup med jobbet och blir borta till lördag eftermiddag. 

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Carolin

VAd fint det blev hjärtat! :) Jag fick sån energi efter matchen så Knoppen fick sig en till långis :P haha Sov så gott!

2009-05-06 @ 22:13:58
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: victoria

ja, det skulle ju faktiskt varit en kul grej!! Men det beror lite på vilken tid vi drar oss därifrån mot sthlm .. vilken tid spelas matchen? Förresten, på lördag komme rjag till falun, eller till lugnet rättare sagt. Är du långt därifrån? PUSS

2009-05-06 @ 23:41:47
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Åh jag älskar vitt jag med!! Ska måla om hemma också hade jag tänkt..lite grejer. Plus att jag ska köpa spray så jag ska spraya träkorgar till vitt i hallen :) Vad fint det blev!!!!!!!!

2009-05-07 @ 13:21:28
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0