Positiv påverkan & Personlig effektivitet

Hilton hotell vid Slussen där kursen höll till.


Hej svejs kära läsare, kursen var så bra och intensiv, den handlade om positiv påverkan och personlig effektivitet som Håkan Löwén var kursledare i. Vi tåg tåget till Stockholm tidigt på torsdag morgon, väl framme i huvudstaden styrde vi kosan mot hotell Hilton. Kursen var som sagt riktigt bra, helt fantastisk mat, trevligt sällskap och ett trivsamt hotell, kan inte bli så mycket bättre. Kursdagarna kan sammanfattas som lyckad!

I går kväll när jag kom hem myste jag i soffan, åt pizza och tittade på Let´s Dance finalen i min ensamhet. Olle var på after work med jobbet, men kom inte hem allt för sent så vi hann mysa och prata om vad vi har varit med om de senaste dagarna innan vi gick och la oss. Han är så gullig min karl. När jag kom hem låg det en present till mig på köksbordet och där innehållet visade sig att vara en sten som det stod -Min Solstråle- på, jag blev så glad. 

Idag har jag och min älskade sambo varit på stan och shoppat det ena och det andra, blev bland annat ett par J.Lindeberg chinos till Olle och till mig ett par tajta löparbyxor från Nike

Jag och Olle har alltid hittills haft otur när vi ska åka utomlands. Som ni kanske vet så åker vi till London nästa helg, har varit bokat sen december. Igår fick vi veta att flyget går en annan tid en vad som har sagts tidigare. Det betyder att det blev lite otur för vår del som vi har bokat tågbiljetter som inte var ombokningsbara och att vi måste ta ledig en till dag från jobbet. Det betyder att det blir lite dyrare än vad vi hade tänkt från början med andra ord. Jag hoppas att det löser sig och att det blir bra ändå och det blir det säkert :). Tänka positivt.

I kväll blir det god mat, ska även baka en äppelpaj till fotbollsmatchen

Kramar T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0