090331- Den som väntar på något gott..

Idag kom underbara Leila ut med sin nya tidning och vilken tur jag har som fick den av min älskade Olle.
Kommer att vänta med att bläddra igenom den, först när jag sitter på planet till London så tänkte jag njuta av att läsa min favoritkocks tidning, den som väntar på något gott..

Efter jobbet var jag på ett gympass, fokus på rumpan. Jag undrar om jag kan sätta mig på toaletten i morgon. Har redan börjat kännas, oj oj oj. Var skönt att träna idag i alla fall, har varit en sådan tokig dag så jag behövde träna ur mig allt. Känns som jag lyckades lite. Det är tur att jag har underbara människor omkring mig som gör mig lycklig

Snart blir det pestomarinerade kycklingfiléer samt en krämig pasta med smak av vitlök och soltorkade tomater. Till efterrätt blir det en vaniljmunk, det är vi värda. Sedan ska vi mysa framför någon bra film. 

Kramar Therese




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bläddrade lite i den på affären idag men jag ska inte säga mer;)



Mysigt med London:)



Sköt om dig. Kraam

2009-03-31 @ 20:57:03
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0