090325- Våffeldagen


Receptbild
Idag är det som sagt våffeldagen och förhoppningsvis -om vi hittar ett våffeljärn- så får vi våfflor till middag idag. 
Efter jobbet idag ska jag till Cilla och fixa mina naglar så dem är läckra inför kursresan till Stockholm, sedan pallra mig mot stan och göra lite ärenden, sedan steka våfflor och sen väntar födelsedagskalas hos Cathrine och Stefan. Det är inte bara våfflornas dag idag även Cathrines dag, grattis på 24 årsdagen vännen!

Ska hinna med att tvätta och packa också, imorgon åker jag på kurs till Stockholm tidigt tidigt på morgonen. Ser fram emot hotellfrukosten, mums.





Kommentarer
Postat av: cathrine

Tack så mycket!! =) Lycka till på kursen! Hoppas hotellfrukosten smakar lika underbart som den brukar!! =) Tack för ikväll! Kramar!!

2009-03-25 @ 23:32:16
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh jag måste också se till att göra våfflor, de är såå gott!! Hoppas du har trevliga dagar i Stockholm! Kram

2009-03-26 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0