090317- Energi


Den här låten spelades bland annat i min ipode när jag sprang på bandet idag, den får mig att vilja springa.


Idag har jag varit duktig, efter jobbet gick jag och Olle till Må Bättre för att träna. Sprang hela 40 minuter på bandet efter ett långt träningsuppehåll, imponerad av mig själv. Ska försöka hålla igång med träningen nu, träna minst två ggr i veckan. Tugga tuggummi, bra musik och en rosa vattenflaska med iskallt vatten så ska nog energin flöda och jag orka springa. Träningen hoppas kan göra att jag blir piggare och få mer energi. 

Dags för en dusch innan Mästarnas Mästare börjar, ska bli spännande. Sedan svepa in mig i morgonrocken och smörja in mig med min underbara Decleorkräm, den är helt fantastisk. 

Ha en trevlig kväll, kramar. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Vännen!

Vad roligt att du också har en blogg. Hur lever livet i Falun då? Saknar dig här i Sundsvall. Går det bra på jobbet?

Kramar

2009-03-18 @ 20:59:25
URL: http://ikaros4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0