090311- Vad Blommor Kan Göra En Glad



Idag kom min älskade mamma till mitt jobb med blommor. Hon har varit i Örebro början på veckan och haft möten och då passade hon på att svänga förbi oss i Falun på vägen hem till Hälsingland. Jag blev så glad att få se henne, det värmer så mycket inom mig av att se henne. Hon passade även på att säga hej till Olle samt min bonussyster Rebecca och hennes kille Max som var i Falun idag. Ska snart krypa ner i badet. Olle är på utbildning idag efter jobbet så jag ha lite ensamtid. Senare ikväll blir det middag på Harrys med vännerna, mycket trevligt. Olle fick även fina blommor som var i Falu BS färger av sin mamma och pappa igår, gulligt. Vad blommor kan göra mycket, man blir glad. 

Kramar



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Blommor är alltid kul=)



Jag är mest sugen på skorna till vänster så det lutar åt att det blir dom. Kan du inte ta en bild när du har dina på dig så man får se dom på=)



Kraam

2009-03-11 @ 20:17:34
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Ja, blommor kan göra väldigt mycket! Tänk om min älskade förstod det! Haha! Hoppas du har en bra dag idag på jobbet! Kramar!

2009-03-12 @ 12:09:30
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0